خرید آنلاین

شما می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید را انجام دهید

خرید آنلاین

شما می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید را انجام دهید

  • ۰
  • ۰

شما به دو روش می توانید کالاهای معروف ترک را خرید نمایید. شما می توانید با توجه به شرایط خود روش مناسب تر را انتخاب نمایید، این کار با خرید مستقیم و خرید اجناس ترک از وبسایت ایمکس مد انجام می پذیرد. برای اینکه شما بتوانید خریدتان را مستقیم انجام دهید به وبسایت کالای مربوطه مراجعه می نمایید و پس از اینکه کالای مورد نظرتان را پیدا کردید لینک آن را برای ما ارسال می نمایید تا ما آن را برای شما کمتر از 5 دقیقه خریداری کنیم.

در این روش شما با قیمت هایی استثنایی رو به رو خواهید بود اما عیبی که این روش دارد زمان زیادی است که باید برای باربری صبر کنید. این روش برای خریدهایی مناسب است که برای دریافت نمودن آن ها عجله ای ندارید. همچنین تخفیف های ویژه ای برای افرادی که این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهند نیز در نظر گرفته می شود.

در روش دوم شما از داخل سایت ایمکس مد کالاهای مورد نیاز خود را پس از جستجو انتخاب نموده و خرید خود را انجام می دهید. این اجناس در انبار ایمکس مد موجود می باشد و ارسال کالای خریداری شده شما یکروزه خواهد بود. خریدهایی که از شهرهای دیگر غیر از تهران می باشد شما می توانید نهایتا سه روزه کالا را تحویل بگیرید. برای خریدهایی که تحویل آن ها تهران می باشد گزینه پرداخت در محل نیز امکان پذیر می باشد. علاوه بر این شما امکان دیدن کالاها به صورت حضوری را نیز دارید. برند های ترک را امتحان کنید تا از کیفیت آنها لذت ببرید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی