خرید آنلاین

شما می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید را انجام دهید

خرید آنلاین

شما می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید را انجام دهید

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از برندهای معروف لوازم منزل و لوازم آشپزخانه ترک که در ترکیه به صورت فعال در حال تولید محصولات خود می باشد برند انگلیش هوم می باشد. این برند همچنین در تولید ست خواب و ست حمام و لوازم دکوری نیز فعالیت دارد.

برند انگلیش هوم در کشور ترکیه دارای شعبه های بسیاری برای عرضه محصولات خود می باشد. یکی از لوازمی که توانسته مخاطبان بسیاری را سوی خود جذب نماید کتری قوری انگلیش هوم می باشد که در طرح های مختلف عرضه گشته است.

ست کتری قوری انگلیش هوم از لوازمی می باشد که حتی می توان از آن به عنوان لوازم دکوری نیز استفاده نمود. این ست با قیمت هایی بسیار مناسب در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

در کنار ست کتری و قوری، برند انگلیش هوم محصولاتی چون ست قابلمه انگلیش هوم / پادری انگلیش هوم / رومیزی انگلیش هوم / ست حوله انگلیش هوم / ست بشقاب انگلیش هوم / ست قاشق و چنگال انگلیش هوم / ست لیوان انگلیش هوم / روتختی انگلیش هوم و... را نیز تولید می نماید.

از دیگر برندهایی که در کشور ترکیه به طور فعال در حال تولید محصولات در زمینه لوازم منزل ترک و لوازم آشپزخانه ترک می باشند می توان به برند مادام کوکو / برند کنتس / برند کاراجا / برند کوک پلاس / برند پیر کاردین / برند بامبوم و... اشاره نمود.

برای خرید از ترکیه می توان به صورت خرید حضوری در ترکیه و خرید آنلاین از ترکیه اقدام نمود.


  • محمد میرزایی